dr Nayr Correia Ibrahim
Nayr Correia Ibrahim jest adiunktem w Nord Universitet w Norwegii gdzie zajmuje się pedagogiką języka angielskiego. Uzyskała stopień magistra w TEFL oraz doktorat w zakresie trzyjęzyczności, tri-alfabetyzmu i tożsamości. Nayr brała udział w licznych projektach UE dotyczących wielojęzyczności, m.in. jako recenzent Zalecenia Rady UE w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie (2018). Obecnie w swojej działalności badawczej zajmuje się głównie podejście wizualne i artefaktyczne w rozwoju wielojęzyczności oraz łączenie wymiarów transjęzycznych i transkulturowych poprzez wykorzystanie książeczek z obrazkami. Nayr jest członkiem Research Group For Children’s Literature in ELT (CLELT) oraz recenzentem czasopisma CLELE. Była zaangażowana w liczne prohekty, w tym ICEPELL (miejscowy koordynator), CANOY and now ELLiL. Jej dorobek naukowy dokumentują takie publikacje jak Teaching children how to learn, Delta Publishing ( wspólnie z Gail Ellis).